Det känns rätt bra nu faktiskt

Jag har äntligen gått upp med min C-uppsats, vilket jag har fasat för i nästan ett helt år. Känns så himla härligt att det är avklarat nu, och dessutom tycker jag det gick rätt bra också. Nu väntar jag bara på komplettering så jag kan rätta till det som behövs och sedan förhoppningsvis få godkänt. Då kommer det ramla in 15 poäng till på mitt konto, härligt!

OCH idag fick jag reda på att jag fått dispens för att få läsa SU-projektet i vår. JIPPI!! Jag hade inte fått det annars eftersom jag blev underkänd på tentan i Visuell programutveckling med C#, 1 fjuttig poäng ifrån godkänt, så det var väldigt surt. Hade jag inte fått dispens hade jag inte fått läsa SU-projektet förrän nästa år, vilket betyder att jag hade fått stanna här på högskolan ett femte år, gaah! Så det är fantastiskt att jag får läsa det nu...

I lördags firade vi att jag och några i klassen hade gått med C-uppsatsen och att några hade klarat den. Vi firade också att min Karen fyllde 24. Det blev en helt galen rolig fest, tack allt folk för att ni gjorde den bästa festen jag haft någonsin. Vi blev 14 personer sammanlagt och mesta delen av kvällen var nästan alla och knödde inne i mitt lilla kök haha. Här bjuder jag på en bild där Fredrik, Frida och jag leker tre apor. Vill ni se fler bilder, klicka på bilden så kommer ni till Fridas hemsida.


Kommentarer
Frida säger:

wiiii :D Vi är faen bäst!

SU-projekt - here we come :P

2010-03-24 | 21:40:53
Bloggadress: http://www.zerendipity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback