Julafton

 Julafton i år firades hos min moster och hennes sambo på Kornsjø. Vi var hela 15 familjemedlemmar som samlades, supermysigt! Mycket god mat, och många fina julklappar. :)
 
 Min söta kusin Christine som har rest till Australien nu för att studera i ett halvår. Lyckos! ;)
 
 Damerna i köket gör väldigt god julmat.
 
 Fina mormor.
 
 La min själ i inslagningen av julklapparna i år. :)
 
 Min morbror Tom fick som vanligt mandeln. Det har nästan alltid varit morfar eller han som har fått mandeln till jul.
 
Julfina mamma och pappa.
 
Mormor och resten av familjen fick hemmagjord godis som min kusin Joakim gjort - mums!
 
 

Kommentarer
Karen säger:

Såå mysigt. Så fin familj du har Malin. Ett bra, härligt gäng<3.

Svar: Ja jag har haft tur där :)
Malin

2013-12-29 | 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback