Disney-party

 För ett par helger sedan var vi och besökte mina kära vänner Frida och Jocke i Jönköping. Frida har fyllt hela 25 år, och detta firades med en fest där temat självklart var Disney. Det var otroligt roligt att se vad alla hade klätt ut sig till. Väldigt lyckad fest, och det var som alltid trevligt att hälsa på våra kära Jönköpingsvänner. Måste ju tillägga att det var en tipsrunda på festen, en del med frågor om Frida och en del med frågor om Disney. Ni kan ju kanske gissa vem som vann Disneydelen ;)och dessutom var en av dom som hade flest rätt på frågorna om Frida. Fick ett jättefint diplom som pris plus "bakispiller" hihi. Väldigt roligt var det. Jag tog tyvärr inga egna bilder på festen, men visar några av bilderna jag fått av Frida (Rapunzel) och Liza (Wall-E):
 
Snövit, Rapunzel, Tingeling och Flynn
 
 Robin Hood & Tingeling 
 
Rapunzel & Flynn
 
Rapunzel fick många fina presenter.
 
Min snygga Robin Hood ;)
 
Tingeling buggade med Flynn :)
 
 Gokram från Tingeling och Wall-E 
 
Jag fick äran att fixa Rapunzels långa hår :)
 
 

Kommentarer
Frida säger:

Ååh, jag vill ha det fina håret jäämt :D hehe

Svar: Ja hade vi varit grannar Frida så skulle jag fixat ditt hår varje dag ;)
Malin

2012-12-04 | 17:56:20
Bloggadress: http://www.zerendipity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback