Hem & Villa mässa

 I torsdags tog jag tåget till min lillebror i Göteborg, och stannade där i fyra dagar. Jättemysigt var det, och tiden gick såklart alldeles för snabbt. Mamma och pappa kom på fredagen också, för vi skulle gå på Hem & Villa mässanSvenska Mässan på lördagen. Bilder från det ser ni nedan. Det som var höjdpunkten på mässan var självklart Leilas monter, så det är flest bilder därifrån. ;)
 
 Arga snickaren Anders Öfvergård föreläste, och Harald Treutiger var konfrencier.
 
 Var ju såklart tvungen att gå fram och prata med arga snickaren, och ta kort hehe. 
 
 Designer och programledare Isabelle McAllister.
 
 Montern till Leilas General Store 
 
 Det var så mycket fint i hennes monter, ville köpa allt! 
 
 Stort ögonblick! :)
 
 Min idol Leila och supernöjda jag! Fick böja mig lite - hon var ju så liten och söt. ;)
 
 En nöjd Malin och Leilas nya inredningsbok "Welcome Home"
 
 Jag fick nöja mig med några få saker från montern, även om jag ville ha allt. Det blev spaghettimått, popcorn påsar, kökshandduk och en kakstämpel. 
 
 Hälsning från Leila 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Ååååååh så roligt! :D
Du ser nästan lite EXTRA nöjd bredvid Arga snickarn ;) Hehe! Det var kanske lite oväntat att träffa honom där? Kul i vilket fall!

Jag visste inte att Leila hade släppt ny bok och att den handlar om inredning! Måste köpa :D

Kram på dig min vän! <3

Svar: Hehe jag var ju såklart glad för att träffa arga snickaren också ;) Du vet ju hur jag är med kändisar haha. Nej, vi visste att han skulle va där :)
Ja den måste du ha! :D Bra julklappstips annars ;)

KRAMISS <3
Malin

2013-10-31 | 16:45:32
Bloggadress: http://zerendipity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback