I kveld med Ylvis

Tisdagen den 24 september var jag och två av mina kusiner på Ylvis tv-show "I kveld med Ylvis" igen. Det var såklart väldigt roligt. Programmet sänds på TVNorge tisdagar och torsdagar kl 21:30. Jag hade inte med mig kameran den här gången så har lånat några bilder från deras facebooksida.
 
Här har vi galningarna Vegard Ylvisåker, Bård Ylvisåker och deras sidekick Calle Hellevang-Larsen i mitten.
 
Ylvis och deras orkester.
 
Deras praktikant Magnus kör in första gästen på ett litet tåg.
 
Första gästen var artisten Ingrid Olava.
 
Andra gästen var komikern Kristian Valen.
 
 Här ser vi på äckliga sårbilder som tittare har skickat in - inte så mysigt.
 
 Haha Calle är en knäpp och rolig kille.
 
Antar att ni inte missat att låten The Fox har blivit en stor hit - men om ni missat att de varit på The Ellen DeGeneres show kan ni se det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback