Marius 30 år!

Idag fyller min underbara sambo hela 30 år! Ett stooort grattis till honom! 
 
Titta vilken sötnos, med ljusa lockar :)
 
Av mig har han fått en Sony Xperia Tablet Z - så slipper han sno min iPad hela tiden :P
 
Vi firade honom på en fantastisk plats i Strömstad förra helgen. 
Vi körde på havstema eftersom vi var vid havet.
 
Söta Frida.
 
Födelsedagsbarnet fick många fina presenter av familj och vänner. 
 
*Hurra for deg...*
 
Måånga ljus på tårtan blev det ;)
 
Jag höll i en lek som jag kallade för "Vad vet ni egentligen om Marius", och den vann hans lillebror. 
 
Här dansar jag loss med mina kära mostrar.
 
Tack alla som var med och gjorde detta till en oförglömlig kväll för Marius! 
 
 
 

Kommentarer
Karen säger:

STORT GRATTIS till Marius! Såg riktigt nice ut. Duktig du är. Han måste vara så stolt av o ha en sååå underbar flickvän. ;)

Svar: Han tackar så mycket! :) Hihi ja det hoppas jag han är ;) Tack min vän, alltid roligt med partey vettu ;)
Malin

2013-09-20 | 13:39:36
Trine Stavelin säger:

Hipp, hipp hurra til gutten vår❤️❤️❤️Vi hadde det veldig hyggelig på festen. Veldig bra å ha fått en party fikser i familien. Kos deg i kveld , Marius💐🎉🍷

Svar: Det er bra, det hadde vi også :) Hihi ja kanskje det jeg skal jobbe med ;)Han hilser og takker! :)
Malin

2013-09-20 | 20:27:59
Frida säger:

Grattis Marius!!! 😁
Tack för en jättetrevlig fest förra helgen!
Hoppas du får en trevlig födelsedagskväll!!!

Kramar
från Jönköpingsborna

Svar: Han tackar så mycket! :)Tack själv, hoppas vi ses snart igen!

Kramkram
Malin

2013-09-20 | 20:59:40
Bloggadress: http://www.zerendipity.se
Mikaela säger:

sv: jag köpte den på bokus :)

Svar: Okej, tack! :)
Malin

2013-09-22 | 17:19:34
Bloggadress: http://mikaelabjarve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback