Julpyntdirektör

 Min ena projektledare för det projektet jag jobbar i nu, utnämde mig till julpyntdirektör för några veckor sedan. Ja smaka på det ordet ni, julpyntdirektör. ;) Den titeln blev jag ganska glad för, så jag bestämde mig för att överraska mina kollegor. Så förra torsdagen åkte jag in till jobbet på kvällen och pyntade kontoret med julgran och stjärnor i fönstret, plus julkappar under granen. När jag kom på jobbet morgonen efter fick jag applåder. Tänk om man kunde få det varje dag när man kommer in på kontoret. De hade till och med hunnit köpa en julklapp till mig, när de hade sett att jag hade fixat julkappar till dem. Jag fick en Cosmopolitan tidning och cockies, verkligen uppskattat! Till dem hade jag, med hjälp av min duktiga pojk, fixat dessa personliga koppar som är på bilden under.  
 
 
 
 
 En kollega hade tillfälligtvis handlat in julgott till den fredagen, så vi drack glögg och gjorde ett snyggt pepparkakshus. Riktig mysfredag på jobbet var det då. Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback