Nattöppet i Strömstad 2012

 Sista fredagen i november varje år så är det nattöppet i Strömstad, vilket innebär att alla butiker i centrum har öppet till midnatt, och de flesta butiker har rea då. Man får även en lott för varje hundralapp man handlar för, då man har möjlighet att vinna presentkort. Det är riktig mysstämning i vår lilla stad den kvällen, och det bjuds på glögg och pepparkakor runt omkring. Vår familj har gjort det till en tradition att träffas då och äta pizza på stans bästa pizzera och sedan kolla runt i butiker. I år blev vi ca 15 stycken som gick tillsammans. Riktigt trevligt var det!
 
 Min bror, kusin och en vän till dem.
 
 Min mosters nya kille, min moster och pappa.
 
 Min syster köper godis på Lolas, ett måste om man är på nattöppet.
 
 Min systerson provade en söt mössa.
 
 Min bror provar också en söt mössa.
 
 Min systerdotter hittade en cool napp. 
 
 Barnen i en minisoffa. 
 
 Brorsan ville såklart också sitta i minisoffan. 
 
Och en sista bild på mina fina syskon, lillebror och storasyster.

Kommentarer
Frida säger:

Åååh vad mysigt! :)
Så fin tradition ni har!

Svar: Ja, underbart är det :)
Malin

2012-12-10 | 14:52:04
Bloggadress: http://www.zerendipity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback