I kveld med Ylvis

Det här är kanske lite mer intressant för mina norska läsare. Ikväll börjar äntligen nya avsnitt av Ylvis på TVNorge kl 21:30. Mina favoritkomiker här i Norge. Det tycker jag inte ni ska missa om ni har TVNorge.
 
Såg precis att man kunde beställa plats i publiken till deras show, och det blev jag riktigt sugen på att göra. Har enda sendan jag upptäckte dem velat se dem live. Kanske någon som vill hänga på? De har föreställning två gånger varje tisdag framöver. 
 
Uppdatering: Det var visst inte premiär igår, utan nästa onsdag den 12 september. OCH jag och min kusin har köpt biljetter nu til deras inspelning :D 

Kommentarer
Christine säger:

JEG VIL :D

Svar: Det tenkte jeg nesten ;)
Malin

2012-09-05 | 15:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback