Ylvis - bakom kameran

I tisdags var jag och min kusin Christine på en tv-inspelning med "I kveld med YLVIS". Det var fantastiskt roligt att både få se mina favoritkomiker, och se hur det går till att göra ett tv-program. Vi satt självklart längst fram. :) För er som inte hört talas om Ylvis så är det två bröder som är otroligt roliga och som just nu har ett eget talk show. Deras nya side kick för säsongen är svenska David Batra. Även om jag tycker att deras första side kick (Calle Hellevang-Larsen från Raske Menn) var bättre så gör ändå David ett ganska bra jobb. Om ni har möjlighet så tycker jag absolut att ni ska titta på Ylvis på tvNorge på onsdagar och söndagar 21:30.
 
 Väntar spänt på att Ylvis-bröderna ska hoppa ut på scen.
 
Christine lika spänd. 
 
Vi satt precis bakom kamrerna. 
 
David Batra, Bård Ylvisåker & Vegard Ylvisåker
 
Gästerna var komikern Zahid Ali och Mudasser Kahn.
 
David Batra försöker prata norska på dialekt. Gick sådär :P
 
Nästa gäst var fysiker Andreas Wahl (han som står upp). Känd från den norska versjonen av Boston tea party. Han visade ett expriment med badmössa och vatten.

 Innan, i mellan och efter inspelningarna pratade de med publiken och man kunde ställa frågor till dem. Eftersom David Batra är svensk så frågade de om det var fler svenskar i publiken och då räckte ju jag och Christine upp handen. Då frågade de vart vi kom ifrån, och jag svarade Strömstad på min halvnorska dialekt, vilket Vegard såklart var tvungen att härma. Var ganska roligt. ;)
 

Denna inspelningen kommer visas nu på söndag kl 21:30 på tvNorge. 
 

Kommentarer
Christine säger:

Åå, bildene ble jo kjempe bra! :)
Tenkte på det med dropbox, om vi kanskje kan dele en mappe der med bildene? :)

Svar: Hihi ja det var juggu bra jeg tok med kameran ;) Ja, jeg skal prøve å få til det når jeg kommer hjem idag. Sender deg en mess når jeg lagt over bildene :)
Malin

2012-09-23 | 13:20:48
Bloggadress: http://christiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback