Babyshower

Den 10 augusti överraskade vi våra kära gravida vänner Karen och Fanny med en babyshower. Jag och Eva planerade detta länge och vi gjorde vårt bästa för att det här skulle bli en oförglömlig dag för tjejerna. Vi lurade dem med att vi bara skulle ha en tjejdag vi fyra, och att vi skulle träffas hemma hos Eva klockan halv två. Innan klockan blev halv två samlades deras vänner hemma hos Evas pappa (tack igen för att vi fick va där). Medans jag och Eva tog Cadillacen jag lånat av min snälla morbror, och körde hem till Eva för att hämta tjejerna som stod utanför hennes lägenhet.
De förstod ju såklart ingenting, och vi sa så lite som möjligt. Vi körde ett varv runt stan så de inte skulle förstå vart vi skulle, och tillslut stannade vi hemma hos Evas pappa. Vi lät tjejerna gå först och när de gick runt hörnet på huset och såg balkongen, hoppade deras vänner fram och ropade "SURPRISE!". 
Dagen fortsatte med mat, kakor, lekar, presentöppning och mycket skratt med goda vänner - gravidorna var jättenöjda ♡ 
 
Bordet vi dukade så fint, med graverade glas som bordplasseringen som alla fick ta med sig hem. 
 
Jag och Eva sydde var vår filt till tjejerna. Blev faktiskt rätt nöjd med den, så kommer nog sy flera. 
 
Av oss fick de korgar med massa fint, och en blöjtårta var.
 
Fina Fanny som inteee aalls tycker om smörgåstårta. 
 
Kvällen innan gjorde vi smörgåstårtor.
 
Gottit!
 
Cheesecake med klädstativ.
 
Cupcakes med hemmagjorda flaggor, som var några av de saker som jag och Eva pysslat ihop. 
 
Gjorde en melonbarnvagn med massa god frukt.
 
Gravidorna fick mycket fint. :) 
 
En av aktiviteterna var att skriva eller rita en personlig hälsning på en body till de gravida.
 
De fick många fina bodies.
 
Min morbrors Cadillac som vi hämtade tjejerna i.
 
Söta Eva - detta gjorde vi bra! ♡ 
 

Kommentarer
Karen säger:

TUSEN TACK ännu en gång för en helt UNDERBAR babyshower. Hur bra som helst. <3 love u

2013-08-29 | 13:16:42
fanny L säger:

ja en helt fantastik dag :D de gjorde ni hur bra som helst, kunde inte blitt bättre :D evigt tacksamma <3
pusss å kram

2013-08-29 | 16:49:17
Frida säger:

Wooow vilka fina vänner ni är som fixat detta till Fanny och Karen! Och vad söta dom är med sina goa magar!! :D Underbart!!! Hihi

2013-08-29 | 22:23:32
Bloggadress: http://www.zerendipity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback