Sälen 2013

Gott nytt år mina kära läsare! I'm back! ;) Tänkte slänga upp lite bilder i från vår tripp till Sälen som vi gjorde förra veckan. Vi var på Hundfjället med min familj, vilket var jättetrevligt. Jag och Marius bodde själva i en fin lägenhet med steamdusch og grejer. Så om ni ska till Hundfjället någon gång så se till att boka lägenhet nr 325 på Hundsfjällscentret. Vi var sammanlagt 15 stycken och vi träffades i någon av våra lägenheter varje kväll. Lite smått trångt men jättemysigt :) Vi hade möjlighet att åka både i Hundfjället och Tandådalen med vårt liftkort, så det var tillräckligt med backar att åka i. Det var ganska blåsigt och kallt den ena dagen, men nästa dag sken solen och det härligt att vara i backarna. 
 
Min systerdotter och mamma vid transportliften mellan Hundfjället och Tandådalen.
 
Darling och min kusin förbereder sig för en svart backe.
 
Vacker utsikt mot Norge.
 
Snygg kille i backen ;)
 
Min goa kusin gottar sig i solen.
 
Mamma, mostrar, kusin och morbror på väg upp i stolliften.
 
Skidåkningen avslutades med en skön dusch i denna fantastiska uppfinning. Vill ha!
 
En underbar långhelg med nära och kära! (Inga brutna ben förresten ;))

Kommentarer
Karen säger:

Såg riktigt nice ut. HÄRLIGT =)

2013-01-18 | 15:38:38
Frida säger:

Åååh vad härligt i dubbel bemärkelse! ;) Dels bilderna och dels för att du börjat blogga igen, hehe!

vi kanske ska boka in skidresa ihop någon gång? (jocke kom faktiskt på idén :) )

Svar: Ja det var på tiden nu tyckte jag ;)
Det tycker jag absolut att vi ska göra :D Hälsa Jocke att det var en mycket bra idé ;)
Malin

2013-01-18 | 21:03:11
Bloggadress: http://www.zerendipity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback