Miramar hotel, Barcelona

 
Åååh vad jag längtar till maj! :) Då flyger jag och hjärtat mot varmare breddgrader, Barcelona för att vara exakt. Vi har lyxat till det med ett 5-stjärnigt hotell den här gången eftersom vi fick flygbiljetterna nästan gratis. Jag fick en fin bonus i form av presentkort på en resa av min snälla chef på Vikar1 innan jul förra året, så det kom gott med. Kan även rekommendera andra som tänkt boka hotell, att ladda ner hotels.com appen. Den är superbra! ;)
 
79 dagar kvar! 

Kommentarer
Karen säger:

ÅÅÅÅÅ så gött. Det förtjänar ni! BRA present o få det ;).

2013-03-05 | 19:15:32
Frida säger:

Det låter superhärligt! :) Bra att fylla på D-vitaminerna lite grann ;) Vi behöver det! Det är ju du som lärt mig det! Hihi :D

KRAM

Svar: Ja längtar verkligen! :) Hehe ja det är nyttigt. Jaså, ja det kanske det var hihi ;) KRAM
Malin

2013-03-08 | 10:06:18
Bloggadress: http://www.zerendipity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback